Naravno da će većina nas koja razmišlja poduzetnički odgovoriti sa "da", ali kako ustvari doći do klijenata? Odgovor je u stvari vrlo jednostavan. Sve što trebate učiniti je potencijalnom kupcu ponuditi jasno rješenje njegovog izazova.
Moj tipični klijenti su postojeći samozaposleni poduzetnici ili poduzetnice, pogotovo oni/one u uslužnoj djelatnosti, male ili srednje kompanije te poduzetnici ili poduzetnice u nastajanju.
Budući se poduzetnici ne trude impresionirati buduće poslodavce, Linkedin profil u njihovom slučaju ne treba biti koncipiran poput CV-a. Ukoliko Vam je cilj pridobiti klijente od esencijalne važnosti je jasno definirati ciljanu skupinu koju adresirate i demonstrirati da razumijete izazove s kojima se susreće. Uz to, trebate biti u mogućnosti jasno artikulirati Vaše rješenje koje rješava specifične izazove Vaših ciljanih kupaca. Linkedin (uz potencijalne dodatne alate) moćna je platforma koja Vam, uz ispravno korištenje, omogućava upravo to.
Pitate se, što Vas konkretno mogu naučiti?
Holistička Linkedin strategija koju učim svoje klijente uključuje:
📈 Optimizaciju individualnog (i kompenijskog) Linkedin profila s ciljem poticanja ciljane grupe na akciju/kupnju.
📝 Strategiju kreiranja objava na Linkedinu. Rezultat je stvaranje ili jačanje Vašeg osobnog profesionalnog branda. Učim Vas kako kreirati adekvatan sadržaj, ostvariti maksimalni doseg objava koje privlače Vašu ciljanu grupu te ju konvertiraju u kupce Vaših usluga.
🖐 Outreach Linkedin strategiju koja Vam osigurava priljev potencijalnih klijenata temeljem proaktivnog kontaktiranja izabranih. Sve na autentičan i vrlo prirodan način.
🧲 Privlačenje potencijalnih zaposlenika s ciljem jačanja prepoznatljivosti Vaše kompanije i potencijalnog zapošljavanja najboljih kandidata.
Više detalja što točno učim svoje klijente i što daje rezultate pročitajte u sklopu "Linkedin Poduzetnički Katapult" usluge ovdje.