Iskreno, ne vjerujem da je ijedna od te dvije izjave iz naslova istinita.
Ali trebala mi je dobra uvodna rečenica da vas zadržim da nastavite čitati. 😀
Zapravo, raspon pažnje prosječne osobe smanjio se s 12 na 8 sekundi u posljednjih ~20 godina.
Što to znači za Vašu karijeru?
Samo oni koji su izuzetno svjesni uspijevaju pažljivo filtrirati sadržaj koji puštaju u svoje glave. Većina i dalje vodi svoje živote na autopilotu, poput živih zombija ili hrčaka u koloturu. 😴
Moje objašnjenje za pad raspona pažnje i nedostatak fokusa je donekle logično: sve manje smo sposobni kontrolirati količinu i kvalitetu/točnost informacija koje nam se serviraju.
Nekoliko rješenja
Rješenje se čini logičnim, ali teško provedivim, posebno kada doslovno znači da trebamo:
3. Trebamo biti spremni zaboraviti nepotrebne stvari kako bismo oslobodili prostor u mozgu za kvalitetan sadržaj
4. Prebaciti se na multitasking samo kada je to stvarno potrebno. Umjesto toga, pokušajte započeti i završiti jednu stvar odjednom.
5. Pridržavati se zdravih rutina kada je riječ o rasporedu spavanja. Studije koje je provela National Sleep Foundation 2021. godine pokazale su da nedostatak sna može dodatno smanjiti raspon pažnje, otežati donošenje odluka i oslabiti pamćenje.
6. Jedna studija iz 2003. godine otkrila je da samo 20 minuta vježbanja može znatno poboljšati obradu informacija i funkcije pamćenja.
U svom današnjem radu u Game of Jobs, provodim radno vrijeme radeći s vlasnicima malih poduzeća koji žele više klijenata ili s menadžerima/direktorima koji teže boljem poslu.
Teoretski znaju da ova "nova stvarnost" može biti ili ogromna prilika ili baš opasna zamka.
Ali, to prečesto, nažalost, rezultira time da svi postajemo sve više usmjereni na sebe. Da ne kažem opsjednuti sobom. Privlačenje pažnje pravih ljudi postalo je sveti gral zbog kojeg mnogi od nas gube glavu.
Jedna od glavnih pogrešaka koju vidim da ljudi čine na LinkedInu dok pokušavaju privući pažnju ciljane publike jest što stavljaju sebe na prvo mjesto.
Guess what: vaša ciljana publika ne mari za vas, vaše ciljeve, ono što želite postići ili zašto.
Sve teme prepune "ja" u fokusu zapravo vaše ciljane klijente zamaraju. 🙄 Njih zanimaju samo oni sami. I bolje vam je to prihvatiti čim prije.
Ako želite uspjeti, vaš glavni zadatak kao malog poduzetnika koji želi osvojiti premium klijente ili kao tražitelja menadžerskog/direktorskog posla iz snova je da:
🧩 stavite svoju ciljanu publiku u središte svojih poruka (npr. idealni klijent koji će kupiti vašu uslugu ili budući poslodavac koji bi vam trebao ponuditi posao iz snova).
🧩 objasnite kako vi/vaša ponuda rješava ono što ih "boli", baš kao vrhunski antibiotik.
🧩 zašto bi trebali odabrati baš vas (umjesto vaše konkurencije na tržištu). Pobrinite se da jasno shvate što vas/vašu ponudu čini jedinstvenima u nekoliko sekundi (ili će njihova pažnja odlutati drugdje).
Kad budete jasni što točno prodajete i kome, koji su izazovi vaših idealnih klijenata i što vas/vašu ponudu čini posebnom, ulazak potencijalnih klijenata u vaš prodajni proces logičan je sljedeći korak.
Čak i ako to znači radikalni pad broja lajkova od potpuno nebitnih osoba koje vam nikada neće ponuditi bolji posao ili biti spremne kupiti ono što nudite.
Želite istražiti kako vam mogu pomoći da brže i s manje stresa ostvarite velike stvari vezane uz rast vašeg poslovanja ili karijere iz snova?
Na pravom ste mjestu - javite se najbolje porukom preko Linkedina.
Navijam za vas i vaš uspjeh 🙌